Sunday, June 13, 2010

ari ni punya cerita




benda yang appen dalam hidup saya ari ni adalah...
  • Mr.Ahmad baru balik dari Penang kul 5.14pgi tadi...saya rasa happy sangat!
  • Ari ni saya jaga cubicle 2..agak-agak busy..
  • Si Maung Pin (patient) buas betul pagi tadi..nak mandikan dia pon susah..
  • Jumpa DR baru pulak ari ni...Si ROBIN HOOD..
  • DR perempuan yang kerek ari tu pon ade jugak...Tak suka dia
  • Dressing PEG si Maung pin and bagi feeding untuk dia sekali..
  • Cuci PU si Netra Bahadur..sabor je ler..tape2 dia da nak balik Nepal
  • Salah seorang kawan ku terdengar perbualan patient dengan kawan dia melalui telepon
"all the staff nurse here is very cute..but the student nurse is more cute >_<"
  • Patient saya semuanya baik-baik saja.. Tak banyak yang meragam..harap berkekalan
  • Mesej dengan Mr.Ahmad lepas balik kerja.. happy berganda
  • On9 YM lepas balik dari duty
  • Mayang Sari very stress today... I hope thats he can manage it smoothly..Insyaallah
  • Pray and hope that all of my beloved have a blessed day..
  • And sekarang saya tengah tulis blog ini...
P/s: Saya gembira awak still anggap saya ni kawan awak
Hatiku berkata: Kau sememangnya layak begitu :'(



-,- im sad, im happy, i sayang dia, i rindu dia, i nak semua yang i rasa ni berkekalan

No comments:

Post a Comment

tabung

halwa telinga


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com